2013年9月14日 星期六

出城遊。科學館

除左約朋友GATHERING,野人好少有機會星期六、日出城
(即TST、CWB等地方)

原因 : 野人有一個”人群恐懼症”MAMA,超唔鍾意去人多地方!!!!!!

今次星期六去位於TST嘅科學館

都係見科學館處於TST嘅偏遠地區---->尖東

而且都係揸車點到點,我先決定去!!!!嘻嘻~~~~~~

原來星期六嘅科學館都好少人(至少我嗰日去到係好似WEEKDAYS咁少人......)

見到咁少人+ 門票價錢,即刻心諗"完全維持唔到正常開支"......WAKAKAKA

ONE-DAY PASS : HKD25
HALF-YEAR PASS: HKD50
ANNUAL PASS : HKD100
(註:成人陪同之4歲以下小童免費,即野人都係免費!!!!) 

我同小虎最後決定買HALF-YEAR PASS,一個人只係HKD50,去兩次都抵番,嘻嘻

而且憑HALF-YEAR/ANNUAL PASS......

可以在限期內無限次去以下7個館,堅抵!!!!!!!!!!!!!!

1) 香港科學館
2) 香港太空館
3) 香港藝術館
4) 香港歷史博物館
5) 香港海防博物館
6) 香港文化博物館
7) 孫中山紀念館



科學館分4層展館 - 地下、一、二、三樓

入口係一樓,個人認為一、二樓展館都唔太適合野人呢個年紀嘅小朋友

因為玩嘅野太深!!!!!不過每個展品都有射燈照住,影相一流!!!!!WAKAKAKA......



二樓唯一一樣令野人好有興趣嘅野......都係離唔開”車”!!!!!!!

不過佢地好似唔夠腳長玩......WAKAKAKAKA

 
 

三樓係”兒童天地”,非常適合野人:)

 
 
 

除左展品啱玩之外,仲有一個自由亂玩嘅地方

 
 
 
 
 
 

3歲小朋友對一張櫈之CONCEPT

DIDI︰媽咪,你呢個咩黎???
我:監視櫈,坐喺度監視你同GORGOR玩
(其實係我唔想坐地,求其砌左兩舊野黎坐,嘻嘻:P)
DIDI:梗係唔係咁啦,要有野”I”呀!!!!!

隨即砌左兩張櫈,一張我,一張DIDI自己

原來野人呢個階段認為”櫈”一定要有椅背~~~~~~

最後由天光,玩到天黑先走!!!!!!!CRAZY!!!!!!!!!!!!!

至於仲有地下一層,我去嗰時已經封左

估計應該為11月嘅恐龍展預備中……到時再帶野人再去睇骨頭:)嘻嘻~~~

沒有留言:

張貼留言